21.12.11

Permainan baru saya

Pertamanya aku jatuh hati dgn Medela Freestyle. Mommies yang breastfeeding mesti idamkan gadget ni. Tapi harganya daboommm betul. The retail price is outrageously expensive. Sebab breastpump ni sangat mudah, senang dan freestyle habis lah. Percaya tak, tak guna tangan pun boleh pump. Handsfree.

Apa ingat handphone je ada handsfree?? LOL... Breastpump pun ada tau.

Dah berapa kali asyik tgk je gambar dia kat internet. Duk usha...sampai termimpi-mimpi. Mungkin kah akan dapat memiliki gadget nie. Errrmm.....

Akhirnya dan kini pasti, aku dapat memiliki breastpump nie. LIHATLAH DOONIIIAAAA!!!! AKHIRNYAAAA...... setelah mak aku bagi pinjam duit dia beli benda nie. Alhamdulillah.....

Kini.... Medela Freestyle sudah berada di tangan saya, gembira tak terkira hati ni.


Tapi pada awalnya, aku agak frust dgn benda ni. Macam nak jual balik je. Siap dah buat iklan nak jual. Suction dia tak berapa kuat mcm breastpump Avent aku dulu.....Tapi minggu kedua cuba balik guna, Alhamdulillah..... sangat teruja dgn hasilnya. Cepat! 10 minit siap......Rupa-rupanya aku ada tersalah pasang salah satu daripada aksesorinya. :P

Inilah hasilnya dlm 10 minit....



Pack ni di datangi sekali dgn stylish cooler bag, sangat bergaya. Nanti ambil gambar bergaya dgn cooler bag. Nak bawa pergi office pun senang, siap dgn ice pack sekali. Yuummeeehhh!



Yeah oven. Takde kene mengena dgn breastfeeding. Hehehe......

Permainan ni saya dapat pada petang hari yang sama saya dapat Medela tu. Mula-mulanya aku dan suami memang nak beli oven,masa tu stok habis. Jadi duit tu aku simpan sampai lah kene rompak. Habis semua! Hahhh... Ini oven mak mertua dan adik ipar aku yang belikan. Lagi sekali lah LIHATLAAAHHHH DDDOOONNIIIAAAA!! *sambil junjung oven ni mcm menang cabutan bertuah *

Akhirnya saya dah ada oven!

Mak & angah , terima kasih sangat-sangat!!!! Tunggu eh, anak menantu mak ni buat kan bread butter pudding nanti.

Saya sayang anda semua!

Pada hari tu, aku rasa akulah insan yang paling bahagia di dunia. Tidur pun muka ada senyum!


Senyummmm... tak perlu kata apa-apa

No comments:

Post a Comment