18.7.10

Day 01 - Something you hate about yourself.

This all I can think of now. I'm trying my best to improve. I pray that God gives me the strength and eases my own personal struggle.

herrmm... susah jugak soalan ini tapi saya cuba untuk menyenaraikan apa yang saya tidak suka pada diri saya

1. i hate when i woke up late every morning. buatkan hidup saya miserable satu hari. sebab bila bgn lambat, semua terkejar-kejar. saya akan lambat ke pejabat dan saya rasa marah.

2. saya mudah marah, cepat naik angin. selalu tinggi suara. (ermmm saya sangat tidak suka bab ni )

3. saya mudah depressed. kadang-kadang life saya up and down. saya selalu memikirkan sesuatu perkara sedalam-dalamnya walaupun perkara / masalah itu hanya sebesar zarah.

4. saya mudah menangis. sbb saya mudah rasa sedih walaupun perkara kecil.

5. saya tidak suka bila saya terlampau baik dgn org. sbb saya selalu berharap org baik dgn saya. tapi at the ends i will get hurt.

6. saya tidak suka bila saya benci org lain. saya cuba nak elak untuk membenci org lain. sbb bila saya benci org, susah nk suka dia balik. sangat susah. Tuhan mesti marah saya pasal nie. :(

7. saya suka marah pada benda yang tidak sepatutnya saya marah. tak berbaloi kan?

8. i hate myself when i started complaining. kadang-kadang bukan sengaja nak complain.

2 comments:

  1. hahaha... jgn lah membenci diri ku.. ouhhhh~ lalalala

    ReplyDelete
  2. aku tak benci kau pun...lalalla... takde sebab aku nak benci kau kan. kau pun tau....hik hik hik :D

    ReplyDelete