18.8.10

passion



seriously, i wanna be one of them. masa aku sekolah dulu, mmg aku bercita-cita nak main music dlm kumpulan okestra. dapat perform lagu classical sgt horny okay. Feel dia lain macam sikit. Kalau lah aku boleh undur masa, memang aku habiskan belajar music aku sampai habis. Masa tu aku dah boleh mengajar tapi kenapalah bodoh sgt aku masa tu aku berhenti belajar music terus dan lupakannya. Aku ada dua grade lagi....dua je lagi. Lepas aku habiskan belajar piano, aku nak belajar violin pulak. tapi tu lah..... if i could turn back time.

jikalau sekarang aku di beri peluang untuk lanjutkan semula belajar music atau pun fund dah cukup nk sambung semula...memang seriously aku akan sambung. sekarang jari-jari dah keras. nak sambung balik kena struggle semula ingat chord major minor tu semua. kalau dulu semua di hujung jari.

No comments:

Post a Comment