8.4.10

The Preparations





all images above adalah fresh flowers yg baru sampai utk di gunakan untuk hantaran, pelamin, meja tetamu, bilik pengantin and everywhere.


Hehehehe.....since there is a lot of photos (from the camera phone, hired snapshots photographer, digital camera and other devices...) sampai da taktau nak choose which one to upload....so...aku cerita je lah yg mana terlintas di kepala nie berserta dgn gambar sekali...
Semua persediaan di buat dgn teratur oleh makcik, pakcik , sepupu sepapat dan seluruh ahli keluarga...semua org ada task masing2... hahahha....siap ade meeting lagi oleh Project Manager ( Mak Andak - Puan Hanurah ) bile start buat pelamin....semua org mcm ternanti2 mcm mane rupe pelamin tu nanti. the best part was bile ade je yg tukang bg komen. kitorg bg diorg dgn nama pengkritik tetap, safety officer dan lagi satu aku tak ingat. Aku terduduk je tgk diorg buat keje, sbb hati ni dah berdebar2, tunggu utk malam nt.... yang paling aku ingat ayat-ayatnya " dr tadi aku lalu mcm ni gakk....." jap lagi ada pulak yang berkata "eh...tak siap lagi" semua org mcm da preassure, tpi i can see them... they are all happy working as a team.
Pelamin ini ilham drpd Busu aku dan wife cousin aku Dian Mayasari. diorg semua pecah kepala pikirkan konsep pelamin nie...heee....hasil pelamin ni aku tktau kali yg ke berapa da diorg tukar konsep....

We all just sewa the arch, platform, spotlights and a few things that i could not remember. sorry :(

So this is before the pelamin siap.... ala-ala behind the scene la....and I only managed to capture a few pictures only....tgn da ketar2 and the butterflies keep flying inside my stomach...hahahah :))



ini adalah tempat asal sebelum pelamin di buat.Ianya tingkap sahaja.

Selepas kerusi utk pelamin sampai

Arch dan platfrom yg kami sewa drpd butik andaman

Proses pembikinan I


Proses pembikinan II

1 comment: