28.1.10

Rindu

Minggu lepas pergi kursus.. tajuk dia gah ok, tapi da lupa lah apa tajuk dia. *blur sekejap* tapi tajuk dia yg aku ingat agak skema sikit, tapi Ya ampuunnn.....ini kursus paling best pernah aku pergi. Kalau ade sebulan pun aku sanggup pergi.. sbb tak perlu nk pikir pasal kerja, pasal minah tu, wow weee...saya sangat suka. Tiba2 rindu pulak suasana itu.

Semlm, birthday Encik Tunang...hahahaha...nk buat surprised tak jadi. Kantoiiii dgn sendirinya. *malu duhhh*

ok, dear encik tunang
selamat hari lahir ya. Semoga panjang umur dan murah rezeki :)

p/s : tq to Nadia Hamdan @Cik Nad, Wan kerana teman saya utk Encik tunang

3 comments:

  1. bab.. welcome to blogging life.. u gonna love it... mish u so muchhh...

    ReplyDelete
  2. i missed u too darling :)

    ReplyDelete
  3. sama sama cik dya. semoga cik dya & encik tunang bahagia & gembira selalu :)

    ReplyDelete